زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

مالم به خاک روی مذلت به این امید
شاید که دوست را به ضراعت رضا کنم...

آخرین نظرات

هوای نفس کشیدنم...

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

دوباره سلام امروز میخواستم یه سوال مطرح کنم؛ شما تاحالا مکیال المکارم رو خوندید؟

انشاالله که خوندید...

توی بخش سه  این کتاب "حــق وجــــود هســـــتی خــــیلی" برام قابل توجه بود به خاطر همین با اینکه خیلی این مطلب رو خوندم رفتم 

دوباره خوندمش تا ببینم واقعا چیز قابل توجهی داره اگه داشت که بیام بتون بگم!میدونید مضمونش چی بود؟

اگه من زنده هستم ونفس میکشم به خاطر امام زمانم هست نه تنها نفس کشیدنم بلکه به وجود اومدنم ...چرا اینو میگم؟

چون تو بخش بعدش داشت که اجازه خلقت ما هم دست امام زمان (ع) است.

قبول ندارین؟

خودتون برین مکیال رو ببینید . در این کتاب نوشته امام زمان به خدا میگن که این بنده به وجود بیاد یانه !!!!

تعجب نداره!!!!     

به نظر من که عاقلانس چون ما میایم تو این دنیا برای سربازی کی؟

امام زمان ...

امام زمان من وتو می خواهد خودش سربازهاش رو انتخاب کنه !

بچه هایی که دارن این مطلب رو میخونن یه چیز میگم منو ببخشین

با این حرف مسوولیت هممون بالا رفت میدونین چرا ؟

چون توقع خلقت امام زمان به من که نگاه کرده و تو فکرش یه سرباز از من ساخته حالا شده به خاطر شرم از اون نگاه هم یکی از313 تا یار بشیم

باز میگم: درسته مردم کوفه نامرد بودند اما شماها باید بیاین توسایت راه حل بدین که ما دیگه سر امام زمانمونو نبریم چون با هر توگوشی که به امام زمانمون می زنیم یک بار...

این ها شعار نیستن...

حالا منظور این شعر رو می فهمم

"هستی ام بسته به هستی تو ای هستی من"

یا...

"هرگاه در هوای تو نفس میکشم انگار نفس کشیدنم آسان است"

=====================================

نوشته شده توسط:مجنون حسین!

___________________________________________

نظرات نویسندگان:

1-عاشق دلسوخته:منم با این پست موافقم!چون خود آدم اگ فک کنه واقعا میفهمه الکی

نیومده تو این دنبا برا اللی تللییییییییییی!!!والا!!!

نظرات (۵)

شنیده ام که قرار است جمعه برگردی
کدام جمعه نمی شد اشاره می کردی؟
  • کوچکترین منتظر
  • گاهی با خودمون روراست نیستیم...
    میدونیم امام زمان رو نمیشناسیم ولی هیچ کاری هم برای شناخت نمیکنیم
    تا شناخت نباشه عشق و پایبندی به ایشون هم به وجود نمیاد
    اونوقته که میشیم اهل کوفه...

    سلام و عرض ادب

    این هدیه امروزم برای دوستان ...

    شیخ عباس قمی از امام صادق(ع) نقل نموده که آن حضرت نوشت برای فردی که اگر خواسته باشی که عاقبت به خیر شوی و قبض روح گردی در حالی که در حال انجام برترین عمل باشی:(به چند چیز توجه کن)

    1ـ حق خدا را بزرگ شماری از این که نعمتهای او را در معصیت او صرف کنی و یا به حلم او مغرور شوی.

    2ـ گرامی دار کسانی را که ما (اهل بیت(ع)) را یاد می کنند و یا ادّعای دوستی و محبت ما را دارند، باز آنان را گرامی دار خواه راست بگویند یا دروغ زیرا نیّت (خیر) تو به تو سود می رساند، و دروغ آنان باعث زیان آنهامی شود...»(48)

    و هم چنین، مداومت بر دعای یازدهم صحیفه سجادیّه کامله «یا من ذکره شرف للذّاکرین...» خواندن آیه «ربّنا لاتزع قلوبنا..» تا آخر، سوره قد افلح المؤمنون را در هر جمعه خواندن، و خواندن هفت مرتبه «بسم اللّه الرحمن الرحیم لاحول ولاقوّة الّا باللّه العظیم.» عامل عاقبت به خیری می شود البته به یقین مراد صرف خواندن نیست بلکه توجه به مضامین و عمل نمودن به معانی آن عامل عاقبت به خیری می شود.


    موفق باشی

    در پناه الله[گل]

    باسلام

    مطالب وبلاگتون روخوندم وعالی بود


    سلام
    به وب منم سری بزن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی