زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

مالم به خاک روی مذلت به این امید
شاید که دوست را به ضراعت رضا کنم...

آخرین نظرات

شرمنده آقا...

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

از ماموریت که اومد خوشحال بود...

پرسید: راستی فرمانده گمراه کردن اینا چه فایده ای داره؟

ابلیس جواب داد: امام اینها که بیاید روزگارمان سیاه خواهد شد

اینها که گناه میکنند امامشان دیر تر می آید

با کنجکاوی پرسید: این هفته پرونده ها چه طور بود؟

ابلیس یک نگاه عاقل اندر سفیهی به او انداخت و گفت:

مگر صدای گریه آقایشان را نمی شنوی؟


متاثر شدی؟

دلت گرفت؟

شاید هم الان داری برای غربت آقات گریه می کنی؟

بسم الله...
حد اقل یه گناه رو مردونه بزار کنار..


نوشته شده توسط : مدیون مهدی

____________________________________________________________________

نظرات نویسندگان:

1-عاشق دلسوخته: چقدر از شیطون بدم میاد!!متنفرم ازخودشو و دارودستش!!


  • ashke parastooo

غربت امام زمان

نظرات (۲)

  • سیدعلی انتظار
  • بسم الله
    ان الصباح الظهور القریب.

    برگی از دل نوشته هایم:
    حریم ها پر کشیده ، احترام رفته به باد فنا ، صحبت از رابطه ها، نفرت برانگیزه و آدم داغ می کنه و می سوزه!

    همچنان از منتظرانم ...

  • شاگرد کوچک
  • سلام

    این نوشته به دلائلی نیاز به پی نوشت داره

    خیلی خوشحالم میام سر میزنم به وبلاگی که خودم باهاشون کار کردم
    لذت داره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی