زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

مالم به خاک روی مذلت به این امید
شاید که دوست را به ضراعت رضا کنم...

آخرین نظرات

شعرهای خود ساخته...

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۶ ب.ظ

سلام به کارشناس های محترم نت

ازتون میخوام وقتی این شعر و خوندید حتما نظر هاتون روبگید چون اولین شعریه که از وقتی متولد شدم تا حالا نوشتم

درمورد آقامون ,مولامون وسیدمون امام زمان(عج) هستش 


پشت آن روز 

آب شد جسم سرد من از گرمی او

صورت ناب یک حضور نور چقدر روشن بود

شیشه عمرم شکست

از نگاه دلربای روی او


نوشته شده توسط : مدیون مهدی

نظرات (۴)

زیبا بود .

موفق یاشید .
عاشق شعرای خود ساخته ی با اخلاصم........
عاااااااااااالی بود
پاسخ:
شعرای خودساخته ی بااخلاصم عاشق شمان!!!
موفق باشید!!
دلم میخواد یک بار اینطوری سبک بزنم به جاده...
بیا با هم سبک بزنیم به جاده.
وعدمون هر روز جمعه...........
پاسخ:
دوستایی که میخوان سبک بزنن به جاده!
فکر قشنگیه
ولی الان روز جمعه ست...
پس کجایین؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی