زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

مالم به خاک روی مذلت به این امید
شاید که دوست را به ضراعت رضا کنم...

آخرین نظرات

سفره نور اهل بیت

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ب.ظ

سلام

بی توفیق نصیب ما وشما شده

که با خواندن زیارت آن امام مظلوم و یاران وفادارش دل ها را به سوی کربلا روانه کنیم...


چگونه در طرح شرکت کنیم ؟ 

ابتدا برای فرج امام زمان نیت کرده 

و زیارت عاشورای آنحضرت که در زیر باترجمه بیان شده است را تا  قسمت :

پس مى گوئى صد مرتبه :  

اَللّهُمَّ الْعَنهم جمیعا

پس مى گوئى صد مرتبه :  

اَلسَّلامُ عَلَی الحسین

و عَلَی علی بن الحسین 

و عَلَی اولاد الحسین 

و عَلَی اصحاب الحسین


سپس نام خود را برای ما در قسمت نطرات بفرستید

یا علی


نظرات (۳۱)

  • خاکیان خط شکن
  • یا حسین

    سلام
    ممنون بزگوار از دعوت شما
    به شرط حیات در طرح شرکت میکنم
    یازینب
    یاحسین علیه السلام
  • ... حسینی ...
  • سلام
    ممنون از طرح خوبتان...
    اما ای کاش این طرح خوب را مادی نمیکردید..
    ناراحت کننده است...

    یک نفر هم با عشق زیارت عاشورا بخواند شرف دارد به هزار نفر به شرط مادیات...
    لحظه هاتون زهرا(س)پسند

    پاسخ:
    سلام

    انشاء الله که همه خالصانه و برای فرج امام زمان می خوانند....
    هدیه ها را حذف کردیم انشاء الله از خود اهل بیت هدیه بگیرید
    یاعلی
  • انسان نیازمند
  • سلام
    ایشالا همه حاجتروا شیم
    شرکت میکنم
    پاسخ:
    سلام

    انشاءالله خدا از هممون قبول کنه
  • کنیز حضرت مادر(س)
  • سلام
    ممنونم از دعوت شما ... نام من کنیز حضرت مادر سلام الله.
    زیارت عاشورا با صد لعن خوانده شد ... بدون هدیه هم باشد مشکلی نداره .
    التماس دعای ویزه .
    پاسخ:
    سلام

    توفیق عظیمی نصیبتون شده انشاء الله چهارده تا رو بخونید
    هدیه ها را حذف کردیم انشاء الله از خود اهل بیت هدیه بگیرید
    سلام.پس شما هم از بلاگفا نقل مکان کردین...
    امکان لینک وبلاگ جدیدتون متاسفانه نیسا..
    عمری باشه و حافظه یاری کنه هر از گاهی به مطالب مفیدتون سر میزنم استفاده میکنم..

    پاسخ:
    سلام
    خوشحالیم که به ما سر میزنید 
    انشاء الله خدا به برکت نفس های محبان امیرالمومنین فرج آقا را برساند
  • امین کوهرو
  • سلام علیکم همسنگر بزرگوار.
    سپساس از دعوت و طرح معنویتان.
    بقول همسنگرمون "یک نفر هم با عشق زیارت عاشورا بخواند شرف دارد به هزار نفر به شرط مادیات..."
    التماس دعا
    یـ علی مدد ـا
    پاسخ:
    سلام

    واقعیت همین طور است که میفرمایید
    انشاء الله خدا توفیق اخلاص را از ما سلب نکند
    هدیه ها را حذف کردیم انشاء الله از خود اهل بیت هدیه بگیرید


    سلام به دوستای گلم ک دستاشون لایق بوسس 
    بدون هیچ انتظاری منم تو طرح شرکت می کنم.
    پاسخ:
    سلام
    خوشحالیم که به ما پیوستی
    انشاء الله زندگیمان رنگ اهل بیت علیه السلام را بگیرد
    انگار همین دیروز بود که تو طرحتون شرکت کردم
    پاسخ:
    بالاخره شرکت کردید یا نه؟
  • وبلاگ شمس
  • سلام
    انشاالله به حق امام حسین(علیه السلام)عاقبت به خیر بشید. براتون از خداوند بهترین ها را می خواهم.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
     تشکر از حضور ارزشمند شما
     اجرتان با سالار شهیدان...
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام علیکم

    ممنون از دعوتتون..هنوز وب من یک سالش نشده.
    امسال اولین باره..من هم شرکت میکنم.
    همسنگرعزیز (حسنی)حرف دلمو زدن...

    ان شا الله که همیشه موفق باشید
    پاسخ:
    سلام

    انشاء الله هرسال این توفیق ها نصیبتان شود
    علی یارتان
  • آشنای غریب
  • بودن یا نبودن دست خود ما نیست 
    ان شاء الله ارباب شفاعتتون کند بخاطر این طرح زیباتون 
    یاعلی 
    پاسخ:
    سلام
    حرف شما کاملا درست
    اما همت هم باید باشد

    انشاء الله به قدوم نفس های شما محب امیرالمومنین و حضورتان در این طرح ارباب نگاهی به همه مان بیندازند
  • مربی تربیتی
  • سلام و ادب
    خدا قوت...
    لبیک یا حسین
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتان
    ُسلام علیکم.
    ممنون از دعوت تان...
    إنشاءالله در این طرح شرکت خواهیم کرد...
    اما اگر مادی نمی کردید این طرح زیبا رو بهت بود...):
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از اینکه به ما پیوستید
    نگاه ویژه ارباب نصیبتان
    چشم!
    هدیه ها را حذف کردیم انشاء الله از خود اهل بیت هدیه بگیرید
    یا علی
  • گیله مرد ... "بر ثانیه ی ظهور مهدی(عج) صلوات"
  • سلام علیکم
    خداقوت
    اجرتان با حضرت ارباب
    ان شاء الله
    سالم باشید و حاجت روا
  • منجی مهربان
  • حضرت‌ رضا( ع‌ ) همیشه‌ به‌ اصحاب‌ خود مى‌فرمود :" بر شما باد به‌ اسلحه‌پیامبران‌" گفته‌ شد : اسلحه‌ پیامبران‌ چیست‌ ؟ فرمود : دعا .

    سلام بر شما دوستداران امام رئوف ، در حریم رضوی دعاگویتان بودم.

    از شما دعوت می کنم در نخستین آزمون مهدویت؛ از طریق پورتال جامع مهدویت شرکت کنید.

    با پُست های جدید بروزم.

  • وبلاگ شمس
  • در تمام عمر با چشمان تر گفتم حسین

    در غمت با گریۀ شام سحر گفتم حسین

    دامنی لبریز گل در دامن خود یافتم

    تاکه بایاد غمت با چشم ترگفتم حسین

    باز شد بر  روی من درهای الطاف خدا

    چون که با آه غمی صاحب اثر گفتم حسین

    لحظه ای غافل نبودم من زیاد و نام تو

    در وطن بودم اگر یا در سفر گفتم حسین

    من دل گم گشته ام را یافتم در کربلا

    هر زمان با ناله و سوز جگر گفتم حسین

    همره زوارّ کوی تو به گوشم هر زمان

    آمد از کرببلای تو خبر گفتم حسین

    هیچ نامی لذتش بالاتر از نام تو نیست

    چون «وفائی» در همه عمرم اگر گفتم حسین

    سید هاشم وفائی

  • عطار کوچولو
  • نوچ ! نشد دیگه... ما برا هدیه مادی میخواستیم شرکت کنیم! :)

    طرح ، بسیار زیبا .

    حق
  • گلبرگ دانلود
  • سلام منتظر حضور گرمتون هستیم ...
    اربعین حسینی در راه است ...
  • یادگار ایران
  • سلام علیکم.
    خیلی ممنون از دعوت شما و این کار خیرتون. اجرتون با خدا.
    منتها حقیر در یک طرح دیگر زیارت عاشورا در حال شرکت هستم و بدین خاطر می ترسم که نتونم این یکی رو کامل انجام بدم و دینش به گردنمون بمونه.ببخشین.

    یا علی(ع)
  • ... حسینی ...
  • منـزلـگه عشــاق دل آگـاه حسین(ع) اسـت

    بیراهه نرو ساده ترین راه حسین(ع) است

    از مــردم گمــــراه جهـــان ، راه مجــوییـــد

    نــزدیکــتریـن راه بــه الله حسین(ع) اسـت


    ...
    متشکرم از طرح بسیار خوب معنویتان...
    لحظاتتان زهرایی
  • علی ابراهیمی
  • سلام اخوی، نگفتی هدر وبلاگتو چطور تغییر دادی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • ی آنتی زایون
  • سلام
    ممنون از طرحتون
    التماس دعا..
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    با مطلب
    تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
    بروز هستیم

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر / آرامش دل
    بیانات آیت الله بهجت در مورد ذکر الله 
    در خدمتیم
    ammar-g.blog.ir
    یاعلی
  • محمدرضا فلاح
  • اللهم ارزقنا زیارت الحسین...
    التماس دعا
    راه کاروان عشق از میان تاریخ می‌گذرد و هر کسی در هر زمان بدین صلا لبیک گوید، از ملازمان کاروان کربلاست

    شهید سید مرتضی آوینی


      لبیک یا حسین.....
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

    قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
    دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
    جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

    لطفا رسانه باشید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • مسافر88 آرام
  • سلام
    تشکر از دعوت
    و خداخیرتون بده با این قرارهای ارزشمند
    خدا همیشه روزی دلتون کنه

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی