زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

مالم به خاک روی مذلت به این امید
شاید که دوست را به ضراعت رضا کنم...

آخرین نظرات

"ادا در می آوریم"!!

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ق.ظ

دل بی قرار نیست..

ادا در می آوریم!

چشم انتظار نیست. . .                                         

ادا در می آوریم!

بر لب دعای ندبه...و دل غرق شهوت است..

این انتظار نیست. . .

ادا در می آوریم!

آقا محب واقعی ات در میان ما یک از هزار نیست. . . 

 ادا در می آوریم!


نوشته شده توسط: مجنون حسین!

____________________________________________________

نظرات نویسندگان:

عاشق دلسوخته:هیچ حرفی برای گفتن ندارم...شرمنده ام از اینک بی یار زنده ام هنوز...

نظرات نویسندگان:

عاشق دلسوخته:هیچ حرفی برای گفتن ندارم...شرمنده ام از اینک بی یار زنده ام هنوز...

مجنون حسین:...حیف باشد ک تو باشیو مرا غم ببرد

عاشق..:حیف باشد ک من خوابم و نرگس بیدار

مجنون..:اینم میشه...

عاشق..:همش میشه! ولی ما..."ادا در می آوریم"!!

مجنون..:همه چیز برمیگرده ب آدمیت...ک ما در این موردم نیستیم..."ادا در می آوریم"!!

عاشق..:اصن کلا ی مشت ادادربیار دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم هی فقط "ادا در می آوریم"!!

مجنون..:والا...

نظرات (۶)

سلام دوست من وب خیلی قشنگی دارید امیدوارم در زمره ی یاران آقا باشید.لطفا برای امام هادی هم پست بذار و برو توی این سایت و چندتا عکساشو بریز روی وبت تا زیاد بشه و جای عکسای...بگیره
www.sarbazaneislam.com
حق با شماست....
دلم سوخت!!!!
عجب صبری خدا دارد
پاسخ:
آره واقعا
اگه دلمون بی قرار بود امام زمان میامد!
شهدا را با کربلا رازیست...

که هر که آنرا فهمید،

دل از زمین می کند..
پاسخ:
السلام علیک یا ثارلله...
یعنی میشه یه روز ما هم شهید شیم؟؟؟؟؟
ان شاءالله خود آقا دستمونو بگیرن تادیگه ادا در نیاریم
آقا اجازه دل زده ام از تمام شهر
بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر
آقا اجازه دست خودم نیست خسته ام
در درس عشق من صف آخر نشسته ام
در این کلاس عاطفه معنا نمیدهد
اینجا کسی به پای تو بر پا نمیدهد
یعنی نمیشود که ببینم سحر رسید
درس غریب غیبت کبری به سر رسید


*در پناه صاحب غدیر موفق باشید*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی