زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

بی تو بودن کار من نیست آقا جان

زندگی به سبک ایمان

مالم به خاک روی مذلت به این امید
شاید که دوست را به ضراعت رضا کنم...

آخرین نظرات

آشنای لحظه ها...

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ


جانا 

چـــند وقتی است دلـــم برای حرمتان تنگ شده

آخر مگر دل شایسته دیدار شما را دارد؟

خسته ام

از بس این دل نق میزند

باید دستش را بگیرم بیاورم به دیدارتان...

جمکران

اجازه ورود می دهی ای منزل حضرت عشق؟



نوشته شده توسط : مدیون مهدی

  • ashke parastooo

جمکران

دیدار

دلتنگی

نظرات (۹)

  • احمدرضا امیری
  • سلام
     التماس دعا
    یه سوال: اگه تو جمکران آقا را بینیم باید گیکار کنیم؟
    پاسخ:
    واااااای
    دست آقا رو بچسب همراهشون برو !
  • انسان نیازمند
  • چند سال دانشجو بودن بهانه میشد برم جمکران.
    دعا کنید قسمت شه
    پاسخ:
    انشاءالله
    سلام
    خسته نباشید
    ممنون از توجهتون به شیعه بلاگ
    وبلاگ پر محتوایی دارید..
    خوشحال میشم تبادل لینک کنیم..
    خبر کنید..
    یاعلی
    به خدا خیلی دلتنگ شده ام
    پاسخ:
    آقا خیلی این دلتنگی ها رو می خرن...
    هعیییییییی
    اجازه ی ورود می دهی؟
    من اینجا دلم تنگ است....
    پاسخ:
    آقای خوبی ها اجازه دادن کوتاهی از ماست...
     سلام
    شما دعوتید به شیعه بلاگ
    با قسمت اول پیام نوشت به روزیم...
    منتظر حضور پر شور شما هستیم..
    یاعلی..
    http://shiehblog.blog.ir/
  • امید آخرین فاطمه(س)
  • سلام بزرگوار
    نائب الزیاره شما بودم در حرم امام الرئوف ، آقا علی بن موسی الرضا (ع) . ان شاءالله به زودی قسمت شما هم بشه . 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتان
    انشاءالله روزی برسه که نایب الزیاره آقامون ، عشقمون, مهدی عالم باشید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی